اطلاع رسانی در خصوص تولید محصول جدید برای افزایش فروش این محصول اطلاع رسانی در خصوص همایش های یک سازمان اطلاع رسانی در خصوص دوره های آموزشی جهت جذب دانشجو معرفی سایت و جذب مخاطب و افزایش بازدید برند سازی نام شرکت و کسب اعتبار در ذهن مخاطبان مرتبط سئوی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو
قیمت فایل فقط 80,000 تومان
رپورتاژ آگهی در سایت تخصصی عمران و معماری
ثبت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر (www.saze20.ir)
سایت سازه برتر (به آدرس www.saze20.ir) یک سایت تخصصی عمران و معماری بوده که روزانه بیش از 8000 بازدید دارد و تمام بازدیدکنندگان این سایت مهندسین و دانشجویان رشته های مرتبط با عمران و معماری هستند. ضمنا بیش از 2400 نفر از این بازدیدکنندگان از طریق جستجوی عبارات مرتبط با عمران و معماری در گوگل ، به سایت سازه برتر مراجعه می کنند. به همین دلیل ثبت تبلیغات مرتبط با عمران و معماری در این سایت بازدهی بالایی خواهد داشت و با توجه به اینکه تبلیغ (رپورتاژ آگهی) شما برای همیشه در سایت سازه برتر باقی خواهد ماند ، بازدهی این تبلیغ در دراز مدت چندین برابر خواهد شد ، در حالی که هزینه جدیدی برای این مدت بیشتر پرداخت نخواهید کرد.
رتبه جهانی و رتبه کشوری سایت سازه برتر را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.alexa.com/siteinfo/saze20.ir
شرایط ثبت رپورتاژ آگهی:
* تبلیغ و معرفی بدون محدودیت: در رپورتاژ آگهی هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات و پارگراف های متن تبلیغات خود نخواهید داشت و می توانید محصول و خدمات خود را بصورت کامل معرفی کنید.
* لینک مستقیم برای کلمات کلیدی: در مطلب رپورتاژ تا پنج کلمه کلیدی از متن بصورت لینک مستقیم (فالو) به سایت شما لینک می شود. بنا به جدیدترین اگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطالب مرتبط در وبسایت های پربازدید و معتبر بیشترین اثر را در بالا بردن رتبه گوگل دارد. به نوعی می توان گفت که رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت ها باقی می ماند لذا بیش ترین تاثیر را بر سئوی سایت شما می گذارد.
* استفاده از تصویر برای معرفی بهتر: همچنین می توانید در مطلب رپورتاژ خود تا پنج تصویر قرار دهید. قرار گرفتن تصاویر مرتبط در کنار متن باعث افزایش جذابیت مطلب شده و همچنین تصاویر می توانند محصولات و خدمات شما را به نحو شایسته تری به بازدیدکنندگان معرفی کنند و باعث جذب بیشتر مخاطبین شوند.
در صورت ثبت سفارش از این سایت ، پس از ثبت رپورتاژ آگهی شما در سایت سازه برتر آگهی شما در صفحات سازه برتر در شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، فیسنما ، کلوب و تلگرام نیز به رایگان منتشر خواهد شد. علاوه بر آن تبلیغ شما در 5 وبلاگ وابسته به سازه برتر نیز بدون هزینه اضافه ثبت خواهد شد.
رپورتاژ آگهی در سازه برتر برای چه گروه هایی مفید خواهد بود؟
تبلیغ در سازه برتر برای فعالان و متخصصین بخش های دکوراسیون ، آموزشگاه های دروس و نرم افزارهای تخصصی عمران و معماری ، مدرسان و برگزار کنندگان همایش ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با عمران و معماری ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ساختمانی ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ساختمانی ، بازار کار عمران و معماری ، فروشگاه های تخصصی عمران و معماری ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با عمران و معماری مفید می باشد.
برخی از کاربردهای ثبت رپورتاژ آگهی:
- اطلاع رسانی در خصوص تولید محصول جدید برای افزایش فروش این محصول
- اطلاع رسانی در خصوص همایش های یک سازمان
- اطلاع رسانی در خصوص دوره های آموزشی جهت جذب دانشجو
- معرفی سایت و جذب مخاطب و افزایش بازدید
- برند سازی نام شرکت و کسب اعتبار در ذهن مخاطبان مرتبط
- سئوی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو
نحوه ثبت رپورتاژ آگهی شما در سازه برتر (www.saze20.ir):
برای ثبت آگهی خود در سایت سازه برتر کافیست بر روی دکمه "دانلود" کلیک کرده و پس از پرداخت آنلاین هزینه ، فایل مشخصات را دانلود نمایید.
سپس شماره سفارش خرید را به همراه رپورتاژ آگهی (تبلیغ) خود در یک فایل word به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال نمایید تا رپورتاژ آگهی شما ثبت شود.
پس از ثبت رپورتاژ آگهی (تبلیغ) شما در سازه برتر لینک آن همراه با لینک های به اشتراک گذاری شده در شبکه های اجتماعی سازه برتر و همچنین لینک های برای شما ایمیل خواهد شد.
ضمنا در فایلی که دانلود خواهید کرد علاوه برآدرس ایمیل ، شماره تلفن و آیدی تلگرام نیز قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید با مدیریت سازه برتر ارتباط برقرار کنید و روند ثبت تبلیغ شما با سرعت بیشتری انجام شود.
رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپرتاژ آگهی چیست ؟
به زبان ساده باید بگوییم که منظور از تبلیغ رپورتاژ این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود.
رپورتاژ آگهی (PR) یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.
هدف از رپورتاژ آگهی:
در رپورتاژ آگهی فضای کاملا اختصاصی برای مطلب خودتان خواهید داشت ، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام مورد نظر دارید و این به آن معنا است که شما به طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات در این زمینه هستید.
رپورتاژ آگهی نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
رپورتاژ آگهی های اینترنتی یا رپرتاژ خبری ، یکی از بهترین شیوه تبلیغاتی آنلاین در جهان می باشند . در این روش تبلیغات، یک متن تبلیغاتی بصورت گزارش یا مصاحبه و یامعرفی محصولات و خدمات در سایت های معتبر منتشر می شود.
اصولا در رپورتاژ آگهی، کالاها و خدمات با توصیف و توضیحات کاملتری به صورت تصویری ، عکس ، فیلم معرفی می شوند و در رپورتاژ آگهی های اینترنتی علاوه بر توضیحات ، عکس و… لینک نیز قرار داده می شود و به همین جهت یکی از بهترین روش ها برای ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل می باشد.
اعتبار و ارزش رپورتاژ آگهی ها:
رپورتاژ آگهی ها معمولا تبلیغاتی هستند که بصورت خبر منتشر می شود ، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین بدلیل اینکه خبر در سایت های معتبر منتشر شده ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت. علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است. دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغات دهنده لینک می شود.
قیمت فایل فقط 80,000 تومان
خبرفوری .اززیر آواردرامدن 2 نفرازآتش نشانان پلاسکو
هم اکنون خبررسید که2نفراز آتش نشانان فداکارکه درزیر آوار پلاسکو هنگام عملیات امداد ساختمان طبقه دوم گرفتارشده بودند توسط نیروهای امداد بعدازگذشت 7روز پیداشدند
مشروح کامل خبر درشبکه خبر ایران
فـرمت: DOC
تعداد صفحات: 102 صفحه
رشتــه: مهندسی صنایع
حجم فایل: 1.7 MB
عنوان پروژه: مهندسی ارزش(Value Engineering)
چکیده
در
جهان امروز صنایع و زیربناها، اهمیت و جایگاه ویژهای در شکلگیری
جریانهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و فناوری دارند و عملاً به کانونهای
پویایی، تولید و توسعه اقتصادی، اجتماعی جهان معاصر تبدیل شدهاند. در این
زمان اهمیت و جایگاه مدیریت سیستمی به منظور هماهنگ سازی و مدیریت هر یک
از این نیازها جهت ارائه خدمات بهینه به مخاطبان افزایش مییابد. مدیریت
بهینه تمامی عوامل و منابع یک طرح آن هم در قرن بیست و یکم که بشر با کمبود
منابع روبروست، کار را برای مدیران دشوارتر کرده است. به گونهای که
متولیان را به سمت استفاده از روشهایی برده است تا ضمن بالابردن افزایش
رضایت ذینفعان، بتوانند با پایینترین هزینه بالاترین کارکرد را از نتایج
فعالیتهای خود بگیرند. یکی از روشهایی که توانسته است نگاه مدیران جهان و
حتی مدیران ایران را به خود جلب کند استفاده از تکنیک مهندسی ارزش در
پروژهها و محصولات است. مهندسی ارزش تکنیکی مدیریتی است که تلاش دارد ضمن
افزایش کارکرد پروژهها، هزینه آنها را کاهش دهد. اکنون در کشورهای جهان،
مهندسی ارزش را در تمامی حوزهها مورد استفاده قرار میدهند. در کشور ما
نیز این تکنیک مدیریتی در صنایع و پروژههای ما به اجرا در آمد و همچنین
معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری استفاده از مهندسی ارزش
را بر روی کلیه پروژههای بالای 100 میلیارد ریال را لازمالاجرا کرد.
پروژه ارائه شده تحت عنوان معرفی مهندسی ارزش در 6 فصل تدوین شده است که در
فصل اول به طرح مسأله میپردازد و در فصول بعد به ترتیب مبانی، تاریخچه،
برنامهکار، پایگاه قانونی مهندسی ارزش در ایران و پیوست پرداخته میشود و
در 2 ضمیمه آخر به معرفی برخی روشهای مدیریتی و همچنین معرفی دورههای
آموزشی مهندسی ارزش میپردازد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1- طرح مسأله و مقدمه…………………………….………………...…………..………5
2- مبانی مهندسی ارزش……………..…………………………………………………6
2-1- تعریف مهندسی ارزش………………………….……………..…………………6
2-2- تعریف مدیریت ارزش………………………….…………….………..……….…6
2-3- تعریف برنامهریزی ارزش………………………….……………...………………7
2-4- تعریف شاخص ارزش………………………….….……………..……..………..7
2-5- هدف مهندسی ارزش………………………….………………..…………..……8
2-6- دلایل بکارگیری مهندسی ارزش…………………...…………….……….………8
2-7- مقایسه مهندسی ارزش با سایر روشهای بهبود در مدیریت.…………... …………9
2-8- معرفی انجمن بینالمللی مهندسی ارزش و گواهینامههای آن….…………………11
2-9- حوزههای کاربردی مهندسی ارزش………………...…………….………………11
2-10- زمان بکارگیری مهندسی ارزش…………………...…….……….…………..…12
2-11- موانع بکارگیری یا عدم موفقیت مهندسی ارزش…………….……………….…14
2-12- مزایای جانبی مهندسی ارزش………………….…….………….…………..…15
2-13- شعار مهندسی ارزش…………………...…….……….…………………….…15
3- تاریخچه مهندسی ارزش….…………….………………….…………….…………17
3-1- شروع مهندسی ارزش در کارخانه جنرال الکتریک……………….…………….…17
3-3- شروع مهندسی ارزش در ایران……………………...…….……….………….…18
3-4- پیادهسازی مهندسی ارزش در سازمان بنادر و دریانورد………….……………..…19
4- برنامه کار مهندسی ارزش………………………………….………………………20
4-1- شمای کلی فرآیند مهندسی ارزش……………………...…………….……….…20
4-2- مرحله پیشمطالعه…………………..…….…………….………………………21
4-3- مرحله مطالعه اصلی…………………..…….…………….….…………………22
4-4- فعالیتهای پسمطالعه…………………..…….…………….………….………27
4-5- نمونه مطالعۀ فرضی مهندسی ارزش_ پروژه پیاده رو سازی….…………..….….29
4-6- مطالعۀ مهندسی ارزش عوارضی تهران_ کرج……………………………………38
5- پایگاه قانونی مهندسی ارزش در کشور……………..………………..……………44
5-1- قوانین برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران…….…44
5-2- قوانین بودجه سالانه…………………..…….…………..….……..….….………44
5-3- قوانین معاونت برنامهریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور……………..……..…44
5-4- قوانین داخلی وزارتخانه ها و مجموعه های دولتی ………….…..............……45
6- پیوست……….…..…………………………………………………………………46
6-1- نمودار سیستمی تحلیل کارکرد…………….……..……………………………47
6-2- فنون خلاقیت…………………..…….………………..….….….….…….……52
6-3- فنون ارزیابی…………………..…….…………..….…………….……………53
6-4- ویژگی های تسهیلگر…………………..……..….…………….…….…………63
6-5- تحلیل هزینۀ طول عمر…………………..……..….………….……….………64
6-6- پرسش های متداول دربارة مهندسی ارزش………...…………….………………67
6-7- کاربرگ های مورد استفاده جهت انجام مطالعات مهندسی ارزش….…….…….…72
ضمائم…….…….….……………………………………………………………………92
ضمیمه شماره 1: معرفی برخی روشهای مدیریتی……………….……………………92
ضمیمه شماره 2: معرفی دورههای آموزشی مهندسی ارزش……………………………99
نتیجه گیری………...…………………………………………………………………100
اطلاع رسانی در خصوص تولید محصول جدید برای افزایش فروش این محصول اطلاع رسانی در خصوص همایش های یک سازمان اطلاع رسانی در خصوص دوره های آموزشی جهت جذب دانشجو معرفی سایت و جذب مخاطب و افزایش بازدید برند سازی نام شرکت و کسب اعتبار در ذهن مخاطبان مرتبط سئوی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو
قیمت فایل فقط 80,000 تومان
رپورتاژ آگهی در سایت تخصصی عمران و معماری
ثبت رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر (www.saze20.ir)
سایت سازه برتر (به آدرس www.saze20.ir) یک سایت تخصصی عمران و معماری بوده که روزانه بیش از 8000 بازدید دارد و تمام بازدیدکنندگان این سایت مهندسین و دانشجویان رشته های مرتبط با عمران و معماری هستند. ضمنا بیش از 2400 نفر از این بازدیدکنندگان از طریق جستجوی عبارات مرتبط با عمران و معماری در گوگل ، به سایت سازه برتر مراجعه می کنند. به همین دلیل ثبت تبلیغات مرتبط با عمران و معماری در این سایت بازدهی بالایی خواهد داشت و با توجه به اینکه تبلیغ (رپورتاژ آگهی) شما برای همیشه در سایت سازه برتر باقی خواهد ماند ، بازدهی این تبلیغ در دراز مدت چندین برابر خواهد شد ، در حالی که هزینه جدیدی برای این مدت بیشتر پرداخت نخواهید کرد.
رتبه جهانی و رتبه کشوری سایت سازه برتر را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.alexa.com/siteinfo/saze20.ir
شرایط ثبت رپورتاژ آگهی:
* تبلیغ و معرفی بدون محدودیت: در رپورتاژ آگهی هیچ محدودیتی برای تعداد کلمات و پارگراف های متن تبلیغات خود نخواهید داشت و می توانید محصول و خدمات خود را بصورت کامل معرفی کنید.
* لینک مستقیم برای کلمات کلیدی: در مطلب رپورتاژ تا پنج کلمه کلیدی از متن بصورت لینک مستقیم (فالو) به سایت شما لینک می شود. بنا به جدیدترین اگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطالب مرتبط در وبسایت های پربازدید و معتبر بیشترین اثر را در بالا بردن رتبه گوگل دارد. به نوعی می توان گفت که رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه در سایت ها باقی می ماند لذا بیش ترین تاثیر را بر سئوی سایت شما می گذارد.
* استفاده از تصویر برای معرفی بهتر: همچنین می توانید در مطلب رپورتاژ خود تا پنج تصویر قرار دهید. قرار گرفتن تصاویر مرتبط در کنار متن باعث افزایش جذابیت مطلب شده و همچنین تصاویر می توانند محصولات و خدمات شما را به نحو شایسته تری به بازدیدکنندگان معرفی کنند و باعث جذب بیشتر مخاطبین شوند.
در صورت ثبت سفارش از این سایت ، پس از ثبت رپورتاژ آگهی شما در سایت سازه برتر آگهی شما در صفحات سازه برتر در شبکه های اجتماعی فیسبوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، فیسنما ، کلوب و تلگرام نیز به رایگان منتشر خواهد شد. علاوه بر آن تبلیغ شما در 5 وبلاگ وابسته به سازه برتر نیز بدون هزینه اضافه ثبت خواهد شد.
رپورتاژ آگهی در سازه برتر برای چه گروه هایی مفید خواهد بود؟
تبلیغ در سازه برتر برای فعالان و متخصصین بخش های دکوراسیون ، آموزشگاه های دروس و نرم افزارهای تخصصی عمران و معماری ، مدرسان و برگزار کنندگان همایش ها و سمینارهای تخصصی مرتبط با عمران و معماری ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ساختمانی ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ساختمانی ، بازار کار عمران و معماری ، فروشگاه های تخصصی عمران و معماری ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با عمران و معماری مفید می باشد.
برخی از کاربردهای ثبت رپورتاژ آگهی:
- اطلاع رسانی در خصوص تولید محصول جدید برای افزایش فروش این محصول
- اطلاع رسانی در خصوص همایش های یک سازمان
- اطلاع رسانی در خصوص دوره های آموزشی جهت جذب دانشجو
- معرفی سایت و جذب مخاطب و افزایش بازدید
- برند سازی نام شرکت و کسب اعتبار در ذهن مخاطبان مرتبط
- سئوی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو
نحوه ثبت رپورتاژ آگهی شما در سازه برتر (www.saze20.ir):
برای ثبت آگهی خود در سایت سازه برتر کافیست بر روی دکمه "دانلود" کلیک کرده و پس از پرداخت آنلاین هزینه ، فایل مشخصات را دانلود نمایید.
سپس شماره سفارش خرید را به همراه رپورتاژ آگهی (تبلیغ) خود در یک فایل word به آدرس ایمیل ارائه شده ارسال نمایید تا رپورتاژ آگهی شما ثبت شود.
پس از ثبت رپورتاژ آگهی (تبلیغ) شما در سازه برتر لینک آن همراه با لینک های به اشتراک گذاری شده در شبکه های اجتماعی سازه برتر و همچنین لینک های برای شما ایمیل خواهد شد.
ضمنا در فایلی که دانلود خواهید کرد علاوه برآدرس ایمیل ، شماره تلفن و آیدی تلگرام نیز قرار داده شده است تا به راحتی بتوانید با مدیریت سازه برتر ارتباط برقرار کنید و روند ثبت تبلیغ شما با سرعت بیشتری انجام شود.
رپورتاژ آگهی چیست ؟ رپرتاژ آگهی چیست ؟
به زبان ساده باید بگوییم که منظور از تبلیغ رپورتاژ این است که تبلیغ شما در قالب تصاویر و توضیحات کامل همراه با لینک بعنوان یک مطلب در سایتی منتشر شود.
رپورتاژ آگهی (PR) یکی از بهترین روشهای برندسازی و تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می کنند.
هدف از رپورتاژ آگهی:
در رپورتاژ آگهی فضای کاملا اختصاصی برای مطلب خودتان خواهید داشت ، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام مورد نظر دارید و این به آن معنا است که شما به طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات در این زمینه هستید.
رپورتاژ آگهی نسبت به سایر شیوه های تبلیغاتی چه مزایایی دارد؟
رپورتاژ آگهی های اینترنتی یا رپرتاژ خبری ، یکی از بهترین شیوه تبلیغاتی آنلاین در جهان می باشند . در این روش تبلیغات، یک متن تبلیغاتی بصورت گزارش یا مصاحبه و یامعرفی محصولات و خدمات در سایت های معتبر منتشر می شود.
اصولا در رپورتاژ آگهی، کالاها و خدمات با توصیف و توضیحات کاملتری به صورت تصویری ، عکس ، فیلم معرفی می شوند و در رپورتاژ آگهی های اینترنتی علاوه بر توضیحات ، عکس و… لینک نیز قرار داده می شود و به همین جهت یکی از بهترین روش ها برای ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل می باشد.
اعتبار و ارزش رپورتاژ آگهی ها:
رپورتاژ آگهی ها معمولا تبلیغاتی هستند که بصورت خبر منتشر می شود ، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین بدلیل اینکه خبر در سایت های معتبر منتشر شده ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت. علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است. دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغات دهنده لینک می شود.
قیمت فایل فقط 80,000 تومان